soliga söndag

idag började dagen kl.09,00. promenad med mamma,annelie&isaak. gick tipspromenaden, men det var ingen tipspromenad. så vi gick bara själva slingan. nåväl.
 
sen när jag kom hem åt jag frulle-macka med leverpastej och vindruvor.
efter frukosten började jag skriva en uppsats om barnarbete som ska vara inlämnad på tisdag. haha sån skit uppsats blev det. men om man ägnar en timme åt en uppsats blir det inte mvg haha.

sen kom emma med scabbsaft . haha och kex. så tog vi en filt och nötter och gick ut i skogen.
det var jättemysigt. vi gick rätt långt och fikade emellanåt. vi hittade grodyngel så nu ska vi följa upp våra små yngel här. jag har ju experten emma haha.

nu har jag precis käkat middag. ute för första gången!

igår kväll hade jag en sån jättehärlig kväll. jag träffade mina gamla "bästisar" eller vad man ska säga från högstadiet. vi har inte träffats alla på över ett år. men så tog jag mig i kragen och fixade så vi träffades och det var verkligen på tiden. nu ska jag se till att det blir oftare. : )

lycklig? jaaa det är ju vår. och det som varit det kommer aldrig igen, det är bara att blicka frammåt även om man vill gå tillbaka. vissa personer man trodde man aldrig mer skulle ha kontakt med har jag nu funnit kontakten. och nu kan jag äntligen prata om maxi utan att börja gråta, jag har kommit över att hon inte finns här hos mig. jag har insett att jag numera får älska henne på avstånd. och mitt bland alla känslor har jag ju mina alldra bästa vänner. de som jag verkligen älskar att vara med. de som får mig att le bara att jag tänker på dom, de som gör livet värt att leva. ni är skön bäst. el ma em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback