soligasoliga torsdagen.

idag började jag dagen med en liten promenad. blev orolig på halva vägen vad klockan va, om hon va halv sju eller halv åtta, men hon va halv sju. tur för mig....
sen åkte jag till skolan,hade geo fick nääääästan mvg på provet. ett poäng lixom.
sen va de lunch, vilket innebär ut i solen!
vi köpte glass och satte oss på hamnkanalen. mc flurry  smarties 10 :- det tackar vi för.
 
sen hade vi gympa -löpning runt rocksjön- men mina benhinnor pallar inte sprinag på asfalt så jag gick snabbt med vicke,frida,amanda&lisa istället. 4.2 km på 39 minuter inte illa  hahaha

nu väntar jag på att min lax ska bli färdig& sen ska jag tränaaaaaaaa hurra.

jag&vicke har kommit på att vi tränar hellre mycket och äter och unnar oss, än att inte träna alls och svälta sig.
vårat motto i livet! UNNA DIG.


det var allt för idag. yeees. godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback