söndag


igår skrev jag vad jag skulle göra under dagen listan innehöll 5 punkter
-gå ut&gå
-åka in till kalajs och se tåget&amy
-våffla håret
-kolla på fotboll
-hejja på sverige i eurovision.


ok summering, jag var på väg ute och skulle gå, men då kom regnet, jag sket i promenaden och satte mig vid datorn i stället. tiden gick och det blev dags för fotboll, orkade jag ta på mig kläder och gå över ? nej.
sen blev klockan mer och mer och efter en gruppkonversation på MSN bestämde vi att vi hoppas kalajs tåget i år. ok.
då tänkte jag ok men då hinner jag ju våffla håret... tiden gick helt plötsligt var kl 18.30 och jag hade inte våfflat håret så jag slängde mig in i duschen, håret blev då platt&rakt.
vi åkte in till staden och tog en fika.
åkte hem och kollade på schlagern, men när allt kom omkring så insåg jag att lordi var min favoriter. så alltså hejjade jag inte på sverige&carola mest.

så det kan bli.

idag var en ny dag med nya mål, ut&gå, städa garderoben,träna,spela in ellens filmer. jag har kommit halva vägen. jag har varit ute&gått, jag har städat garderoben. nu ska jag börja förbereda mig inför träningen och sen ska jag fixa ellens filmer. PERFEKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback