tisdag.

hejhej världen.

så har ännu en dag kommit&gått.
började dagen tröttsamt. gick upp fixade allt, sen gick jag till bussen.
i skolan började jag med tyska kl.08.00 en så onödig lektion. vi satt där ungefär halva lektions tiden och övade på glosor. yeah. sen hade jag håltimma i en timma ca. så jag anna,åsa&andrea satt och pratade.
sen kom mathi & ellen ♥

dagen gick vidare, historian sög.
sen kom dagens räddning! bäckadal bombaderade våran matsal med vattenballonger, det var sjukt kul!
ca 25 BD elever rusade in och kastade massa vattenballonger och halva matsalen blev blöt, och alla skrek . haha det var himla kul, vi satt perfekt, tillräckligt nära så att vi såg allt - tillräckligt långt bort så att vi inte kunde bli träffade.
den enda som blev riktigt blöt va victoria i min klass haha så söt va hon&blöt. hela hennes block var helblött, det är så typsikt vicke att bli träffad.

hihi nästa år är det våran tur att kasta och vi ska bombadera ED så lätt ! haha skön vad kul det ska bli !
emma du ligger i riskzonen. du är vårat mål babe! haha

nu ska jag plugga matte weeij . nationella på fredag.

nu är det bara en vecka kvar. sen blir jag vuxen, även på pappret

lollo ©



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback