torsdag

hejhejhej.
jag undrar jag hur matteprovet kommer att gå. dåligt skulle jag tro.
haha. idag är jag positiv. nu är det tre timmar tills jag ska ha samling innan matchen.
vi ska åka lååångt bort, till hultsjö hette de.  det är sjukt långt så nu måste vi vinna.
vad har hänt idag då?
hum. började dagen med geo-jag&elsi blev näästan klara - sen samhäll- inte klara men vi är igång -
sen luuuunch och idag var de go kyckling. sen hade jag hål så jag gick och räknade matte- sen hade vi idrott vi gick till rocksjön, sen tog vi bussen hem. haha.
nästa vecka blir gooo. hoppas jag

på måndag ska vi på utflykt på geon, sen har vi svenska då måste vi arbeta som små myror men men.
sen är dagen slut.

på tisdagen (18 åååår) är vi lediga. min mamma är med ledig så då ska vi hitta på ngt kul

på onsdagen ska jag till tandläkarn - yeaah- sen har jag historia&sam&eng

sen torsdag&fredag är vi lediga juuhe.

tack&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback