det är inte lätt när det är svårt

samhällen. jag har knappt orkat börja. bara pluggat ytterst liite. men jag har ju morgondagen på mig.tacka mig för det.
idag har det hänt en ovanlig grej. jag har ev blivit mat förgiftad, en lättare matförgiftning, feber och illamående och trött. yepp det blev jag efter lunch innan lunch var jag huuur pigg som helst. men efter räk asen mådde jag helkasst. kommer aldrig mer kunna käka räkor. tack mattanterna på peset. tack!

så när jag kom hem hade jag feber. kul. och ont i huvet. vem kan plugga då? inte jag
så jag satte på sex and the city, tog ozzy i mitt knä och kollade på det i två timmar. inte för att jag mådde mkt bättre efter det. fortfarande ont i huvet. och ingen är hemma. uhuuuu. fan vad det är synd om mig. haha

nepp nu ska jag ta tag i mitt jävla liv. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback