en hård jävla helg

i fredags, hrm var jag hemma! just det! jag var hemma med mamma&pappajag åkte och hyrde film, lilla sjöjungfrun. ingen nappade, jag fick förflytta mig till ett eget rum. tackaaar. sen somnade jag. slut på dagen

lördag uppe med tuppen, duschade - ett måste för att en match ska gå bra - sen åt jag frulle, halva frullen, sen begav jag mig till bilen för att sedan åka till haga, ca 50 meter ;) haha. sm kval cup match. i österbymo?! whaat?! jag hittade i allafall. jävla sur väg att köra.
vi vann matchen med 6-4 jag nätade en gång :D det var för det nytvättade året, jag lovar!
körde hem....
sen var det städning på hög nivå, 500 spänn och hela huset är städat, inte illa.
efter detta åkte jag in till stan, och fikade med emma och ellen. ohoooo. choklolatenboll...
hem och nana.. och mitt i natten kom jag på vad jag ska prata om på mitt argumenterande tal. håll i hatten.
söndag uppe med tuppen igen! kl 0745 ringde klockan idag ska jag rida! var min första tanke. woho! 0815 körde mathis bil in på parkeringen and off we go. till mullsjö. jävla långt. sen red vi den mest fantastiska turen. mysmysmys!
åkte hem mathi körde. snart har hon kortet, bara lite teoriplugg.....
kom hem döööd. duschade och käkade. sen nästa mål i livet, hämta upp maria. vi körde till vip. hyrde bring it on nr tre. haha den var för himla go.
och här är jag nu. min helg har varit en aning hektisk må jag säga. me like. men nu är jag trött.
imorgon bär det av mot nya mål. ullared&lager med emma + familj! weei ska bli för himla festligt. jag har stora förväntningar. emma har målat upp en bild i mitt huvud..ojojoj. haha

NU ska jag se om det finns nåt bra att titta på. annars får det bli sex and the city igen.
byebyebyebyebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback