en vackerdag

ska bli proffsbloggare och blogga ofta och jämt, men idag är inte en vacker idag.

det blev visst inte rikigt som jag hade tänkt.
visst han är underbar på alla sätt och vis
men det är henne jag saknar,
det är henne jag vill ha tillbaka.
det är hon och jag. eller ska jag säga var?
jag hör hennes steg, hennes andetag, men jag vet att hon inte är där.
jag vill lägga mig jämte henne och mysa så som jag har gjort tusental gånger.
jag vill pussa henne i pannan och säga, jag älskar dig.så som jag gjorde varje dag i 14 år
vet du hur det känns att förlora den man älskade mest i hela världen, det vet jag.
ibland är det så jävla jobbigt.
idag är ibland, idag är det lite extra jobbigt.
en dag som denna vill man att hon ska vara här.
fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback