godmorgon

jaa idag vet vi väl alla vilken dag det är ? själv pallrade man sig upp tidigt och skulle fira sin lilla papps, så visade det sig att inte var hemma, den är ju go. gick man upp kl 9 i onödan. men jag är inte bitter.
så istället tog på mig myskläderna och gick en rask promenad med vovven. vilket inte blev så rask, i.o.m att han vill stanna var femte meter och vända hemmåt. ja bara att ta upp och bära honom..

helgen så!
fredag: jag & emma taggade till max, mötte upp mathilda&ellen på bussen, men det hela slutade med ska vi säga på gränsen till katastrof, det kunde ju ha varit värre. dom kunde tatt legget... sån tur vi hade. haha yeah right. så truppen blev bantat, bara jag&mathi kom till huset. och där var det kul, tills vi blev trötta. då fick vi skjuts hem av anton. hur skönt som helst.

lördag: trött som fan. emma kom och vi tittade på ICE AGE 2, den filmen är så jävla rolig - kalla mig sill-
sen fick jaginte mkt gjort, köpte fars dagpresent, käkade, skrev en helkass naturuppsats. sen på kvällen var jag endast taggad till en ligga i varsin soffa och käka kväll. och så blev det. jag åkte till mathilda, där vi friterade lökringar,scampi&bläckfisk. himla gott. vi kollade på hus i helvete, och efter det blev vi lite sugna på att gå en runda i kvateret.. vilket slutade med att vi körde in en till tapeten.. så det kan bli. körkort ska utnyttjas till max.. right? haha 
i allafall blev det en helskön kväll. tack mathilda, den kvällen var efterlängtad, som fan.

idag är det fullt upp.
städa,promenad med maria,spela fotboll,åka till mormor.... jag hatar jobbiga söndagar, detta är en.

byebye  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback