i valet och kvalet

jag längtar så sjukt mycket till jullovet! få resa bort! och fira jul. det ska bli så himla skönt.
men innan dess har man en hel del saker framför sig.
de negativa är:
-massa prov
-måste bestämma vilken klubb jag ska spela för
-måste köpa julklappar-ibland är det en stor press
-måste jobba

sen de positiva
-julklanden börjar, då får jag tända ljus varje dag!
-vi ska ha julbak kväll hos ellen
-jag ska köpa julklappar- ibland är det kul
-vi ska ut
-emma fyller år

det jag hoppas på är:
-en vit jul, en jul med snö alltså
-att jag hittar de perfekta julklapparna
-att jag får bra på proven som kommer
-att jag kommer vara glad.

sen till sist. ellen nu får du gärna komma hem. i kind of saknar dig..



jag lever i min värld och du är inte en del av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback