kaos!

kan någon säga vad som händer, jag är en sån klant, snubblar, sparkar i kanter hela tiden, i trädgården när jag var ute med ozzy haklade jag på ett löv och stod nätt och jämt kvar på benen, ena handen i det blöta gräset. hallå. jag har aldrig varit sån klant innan. haha och lat, orkar inte göra ett gnutt mer än vad som behövs. haha jag är jävligt lat. eller har blivit. sen tror jag att jag har ett oturs moln över mig.
jag och bilar går kind of inte ihop..
en -vad jag kallar liten- buckla, och två punkteringar, en vet vi dock inte om det var mitt fel, men jag får skiten... är man fövånad nej. men det är lungt. jag tar på mig den med, och nu marcus bil har fått punktering..... den enda som har kört den, jag... men det var en smygpunktering, d.v.s kanske inte mitt fel i allafall, men jag får skiten, luuuungan.

haha men livet leker i allafall right?


på schemat står fotboll. vad säger man, torpapojkarna? haha känns inte speciellt lockande, 88 sammanslagning lockar mer, malin vi kommer!

nåt mer att säga? nä jag är för lat för att tänka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback