meeeeeehn

vilken stöttskön torsdag! vaknade dagen kl 0930 utan väckarklocka. har man lång sovmorgon så behöver man inte sätta väckarklocka. hur skönt är inte det då? fucking greate!
pallrade sig ut med hunden. sen kom dagens goaste nr ett .. jag bakade scones! hör på den!
sen åkte jag till skolan.....
var där hade suuura lektioner, yes indeeeed. men humör ska man inte klaga på. jag var på topp! haha
kom hem. lagade kääääääk!!  nu sitter jag här. kul liv man haaaaar.
snart ska jag&ellen åka och träna box! jag ska kasta loss och lära mig slåss!
och i natt åker hooooon. lilla ellen. kommer bli tomt =( men det är bara en vecka tur för miiig!

en rolig liten nyhet idag! GRATTIS IDA =)

fuck off nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback