november?!

shit jag har inte greppat, det är november! den andra ? kulkul, imorgon är det julafton. typ.
att jag längtar till jul! mysfaktorn är på topp. vi ska åka till sthlm! fatta mys. stockholm i julpynt.

igår! när jag skulle köra, det var nog inte läskigt nejnej. det gick i ca 30 km/h haha.
myskväll hos lina, i hennes nya hus. eller ska jag säga radhus? wei!
mkt fint kommer det bli!
filmen var lite svårfattad. men men, det var väl bara jag som tyckte de.

nu är det frulle time. om ozzy vill vakna. söta jävel. jag är kär.
mitt nya fräsh liv går riktigt bra. igår kände jag mig rikigt fresh när jag skulle sova, viktigt ;) haha





go away give me a chance to miss you, say goodbye and i make you wanna kiss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback