oj!

så var det skola igen.. måndag. men jag ska inte klaga, min vecka är inte allt för jobbig.. haha inte alls jobbig för att vara ärlig, provet på fredag suger en aning. men whatta fuck.

jag ska ändra en sak i mitt liv, jag ska börja plugga. mist två dagar innan varje prov.
jag är sugit dålig på sjävldiciplin, det ordet exicterar inte i min värld. jag kanske ska börja leva efter det..
jag har aldrig gått in för seriös pluggning till ett prov, men ändå alltid klarat mig bra. lucky mee. haha
jag skämtar bara! jag ska inte ändra på min pluggteknik. haha jag bara sktrev det för att ha nåt att skriva om.  så nu har du läst några bloggrader i onödan, visst är jag härlig. haha erkänn att du ler en smula.
min blogg ska bli lite tjäck nu asså. haha

haha ha en fortsatt bra dag, för det ska jag ha. BYEBYE

hahaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback