uhuuuuuuu

haha. teatern var bra! jag kände mig lite dum för att jag inte grät. jag fick nog fram en liten tår.

nu till något helt annat! jag läste en tidning och nu ska jag skriva av lite roliga lögner som alltid går hem......

det är insidan som räknas - på en vaniljbulle
ring mig om det finns något jag kan göra - så skaffar jag hemligt nummer så länge
vilken fin present - den passar perfekt i mitt sopnedkast
det är inte du, det är jag - som är värd något bättre
det syns inte att du har gått upp i vikt - om man är stevie wonder och blind som en fladdermus
att du är singel beror nog på att många män känner sig hotade av starka kvinnor - fast troligare på att du är jävligt jobbig
jag, host, kan tyvärr inte komma till ,host, jobbet idag. - eftersom jag tänker finkamma staden på reafynd
vi bara kysstes - mellan benen
självklart berättar jag inte för någon - förutom varenda kotte jag känner
pengar kan inte köpa lycka - min nya chanel-väska tyder dock på motsatsen
jag har massor med utländska kompisar - längs franska rivieran
till sist min personliga favorit. haha
jag ringer dig så tar vi en fika - till exempel när helvetet fryser till is

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback