vart tog min höst vägen?

nu är det ju vinter&snö! hallååå, min underbara regninga höst är slut för iår, kortate än någonsin. vilket tyder på att vintern kommer bli längre än nånsin. palla. men men det är ju mysigt med vinter fram till jul, sen ka de bli sommar igen.

nog om vädret.

igår hade jag&maria en lollo&maria dag vi lagade supergod mat, kyckling och HEMMAgjort currysås, smaka på den du.
sen hade maria bakat en kladdkaka, hallå. den svullade vi i oss samtidigt som vi tittade på OC, tösabiten hade inte sett ett avsnitt, lyckos henne att hon har mig, jag som har båda boxarna. jag vet jag är underbar.
tilläggas bör att tredje boxen ska inköpas.

aja det snöar och allt är bra, om en månad får jag sätta upp min julstjärna, hur undebart är inte det ?

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback