:D

godkväll!

en dag, en helg har nu passerat. helgen har varit great.
i fredags var det hundhämtning, men det vet nog alla om, sen var det utgång som gällde, jag&math.
vi slog ihop oss med några från klassen och vips så satt vi i en av de bruna sofforna inne på huset.
det var nice. men jag blev lite trött, sofforna var för sköna.
åkte hem.
lördag.
morning. vad skön gjorde jag i lördags, inte ett gnutt, eller? shit kommer verkligen inte ihåg, ok. dagen är ett grått moln, men på kvällen var det bio dags. djävulen bär prada.
det var himla bra. jag blev lite rastlös. har svårt att sitta still för länge...
söndag.
idag har jag städat,gjort projektplan&ätit daimtårta.
kort och gott.
nu här på kvällsningen hittade vi (ja&ellen) en going film! men vi behöver inte prata mer om de. lama&glada.

nattinatti

naaah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback