en onsdag i mängden

hm. när jag satt här och studerade filosofi med mina tända ljus och mys, hörde jag på tvn något filosofiskt.
jag var helt uppe i thales och alla andra gubbs från antiken och då kom ljuset.
i en reklam för ett dataspel sa man

verkligheten är bara en dröm, dags å vakna.

om det bara kunde vara så enkelt. fucking filosofi gubbar som ska krångla till det, vi lever jag är nöjd. jag dör so what, dör jag så dör jag. för mig är det enkelt

hm vad kan man säga annars om dagen. försov mig som vanligt. pallar aldrig gå upp.
men hann faktiskt att äta frulle. belive it or not.
tog bilen till skolan, jag vet jag är lat
åkte till tand.läk.
åkte till emma en snabbis
åkte till skolan skrev bollspelsprovet
åkte hem
lagade mat
åkte till bowlinghallen (körde mammsi)
och nu sitter jag här och har pluggat i ca tre timmar, hur stolt är man inte? har aldrig innan pluggat till ett prov mer än en dag innan. haha kanske ska ändra på detta nu då. men egentligen
varför ändra på ett vinnande koncept?

IMORGON ska jag gå till pk catering kolla upp jobbet :) om han inte har ändrats sig över natten så kommer jag förmodligen jobba i helgen. oshosh. louise har ett jobb, ett seriöst. smaka på den. vart är världen på väg

nästa fråga i livet är blir det helhjärtat utgång i helgen. är ju sugen asså. jaaa

nu ska jag gå och sova min skönhetssömn och du tänk på de

verkligheten är bara en dröm, dags att vakna.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback