fredag i all ära

igårigår, stress stress.
gick upp kl 0600 pluggade lite, åkte till skolan pluggade vidare, skrev prov 0930. gick sisådär ja
sen hade vi fulldag till fyra, gissa om jag var död sen.
kom hem 16.15 stressade runt som ett as. åkte till mathilda var där vid 17.00
sen va de förfestmiddag by mathilda. wei
sån kul kväll. men dock när alla började bli lite runda om fossingarna och det drog ihopsig att dra vidare insåg jag att jag var trött och nykter (körde) sålde min bijlett och åkte hem . haha litet kap där ja

idag när väckarklockan ringde 0700. döööö. jag visste knappt var jag var. okej mot skolan, tro det eller ej så satt jag på bussen som gick mot stan 0730. inte illa.

kort och lugn skoldag.

nu kommer lyckan. idag var vi och köpte hundgrejjor, halsband&koppel, en säng, två dynor och en liten transportbur. ååh längtar efter lille ozzy.
sen ska jag välja ut leksaker, sen när jag insett hur liten hans hals verkligen är, (kan inte tro att han har så liten som mamma säger) så ska jag åka och köpa ett halsband som jag gillar. nu fick de bli de minsta dom hade, lite rött&svart. helt ok, men min plutt ska ha ett tufft. nitar eller lack. haha jag såg ett rött klarrött, skittufft. mamma tvekade. jag ska köpa de själv :) sen måste vi köpa matskålar. osh osh mkt att stå i.
åååååh det fanns chockrosa skin sängar. mamma totalvägrade, - det är en till kille och den var ful. haha
sen fanns det rikigta sängar, fast små och anpassade för hundar. haha fjanterier. lite gulligt dock

nu ska jag gå. hejdå




i will never be with you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback