höstmys

i alla bloggar jag har läst idag, har det stått om dagens regniga väder, och jag ska inte vara sämre.
men jag tycker att det är mysigt! man hör hur det smattrar utanför fönstern och man ser hur det forsar längs vägen. hur mys är inte det?
nåt som är negativt med regnet är att ozzy vägrar gå ut. han gillar verkligen inte att bli blöt, han förstår inte rikigt vad regn är än, men jag gillar honom ändå.
på tal om ozzy, hur söt får man bli? skuttar omkring och busar dagarna i ända.

har börjat att läsa en bok, gossip girl, men jag kan inte bestämma mig om den är bra, eller helt ointressant. hrm. men jag läser vidare.

idag har jag haft en go dag. började med matte. okey jag fattar inte. men de är lungt.
sen naturprov, sitter man som jag och räknar om man får ihop 14 poäng ( g-gräns ) då är det illa. haha
sen hade jag&mathi himla lång håltimma, vi gick på stan i ösregn och sen gick vi och åt på mackmakeriet.
very good.
sen hade jag bollspel. HAHA låt mig säga, jag suger på pingis. tack.

aah i stort sett allt. men sen nu har jag massa att göra:
- plugga matte
-göra psykologi läxan
-gå ut med ozzy
-plocka iordning på mitt rum

kul kväll man har..
kanske att jag tar 2 & 4 imorgon och tänder ljus och myser med ozzy nu istället. det är mer inbjudande.
men då kommer jag ha paniiik imorgon. äääh

sen har jag lite pengabrist, gbg innan jul? jag kommer få 2100 och det ska jag leva på tills julafton, köpa julklappar, åka till götet & åka till sthlm. det kommer inte gå ihop sig tyvärr. wellwell. under kan ju ske.

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback