lördag eftermiddag

finns så mkt jag borde göra,plugga,städa,träna m.m.
det är så lite som blir gjort!

iallafall har jag bokat biljetter till bion ikväll, djävulen bär prada. riktigt mys faktiskt, det är ju trots allt höst.
och ozzy är kind of den mysigaste, han sover typ hela tiden. och så söt är han. ligger där och sussar.
+ att han älskar min fotboll :D weei
men i ärlighetens namn så är det nu jag verkligen inser vem jag saknar mest av allt, det är ju maxi.
hon jag säger bara hon.
ozzy kan aldrig ersätta den mest underbara, men snart när jag har lärt känna honom lite bättre kan jag nog älska honom lika högt som jag älskade/älskar maxi. maxi har haft min uppväxt ozzy får min framtid, men maxi kommer alltid vara min första kärlek, min första hund. ozzy kommer in som en hjälte och han ska vara med mig i framtiden, men det är en svår övergång, mycket svår.

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback