matte,höst&tandläkarbesök


idag vaknade jag försent som vanligt, slängde mig i duschen. råkade ta en lång dusch kom ut när det var 10 minuter kvar till bussen gick. osh.
speedade så ett as. och hann.
ellen satt och väntade på busshållplatsen, sen har vi en ny tradition, båda mp3 på, på varsitthåll,
- vi ses i stan, hejdå
-aah hejdå.
sen sitter vi tysta och lyssnar på våran musik halvsovandes.
skönt är det!
kom till skolan, gick på alla lektioner, åt lunch, åkte hem. sov med ozzy.
sen skulle jag till tandläkarn. shit tänkte jag, undra om jag har några hål, men icke sa nicke, min tandläkare sa t.o.m dina tänder ser riktigt bra och friska ut, hur glad blir man inte ? woho. nu ska vi bara få in den rackarns rälsen sen kommer allt bli helbra!

och nu sen jag kom hem har jag räknat matte... i ca 4 timmar, men då bör nämnas att jag har pratat med maria i telefon i ca en timma, varit inne på nätet, och nu bloggar jag. jag är bra!

ne nu är det top model. ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback