namnkrig

i min familj råder det krig. vad ska lilla vovven heta?
mamma är fast besluten hon tycker leo. nej säger jag&pappa. nedröstat.
jag tycker antingen mysak,solo,frost,pontus,tyson,atom eller chilli. mamma är inte övertygad. hon tycker inget är bra, det enda gemensamma vi kan tänka oss är Viggo. men aa viggo, sådär va.
pappas röst blir inte hörd haha, han håller sig så långt ifrån hunden som möjligt. men när vi väl var och hälsade på så gosade&lekte han minst lika mkt med hundarna som jag&mamsi.
detta blir nog great.

idag skulle jag ägna hela dagen till plugg, my assss. detta provet kommer inte gå bra. jag har så mkt annat i tankarna, det finns ju så många saker som är roligare än att plugga. jag är så fucking lat, det är helt otroligt, jag blir latare med åren.
nu ska jag läsa igenom häftet en gång till, eller så lockar tv mer. hrm. jag ska ta tag i mitt liv, men inte idag. kanske imorgon eller så får de bli en annan dag. inte just idag bara. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback