ännu en ny dag

wohoo och jag är mer uttråkad än nånsin. försöker beställa film via canal + vilket går väldigt dåligt, funkar inte grr. såå jag får la titta på en av mina egna filmer. woho. dom har maninte sett 100 gånger redan.
ikväll kommer linnéa hit och då blir det myyyskväll. hon&jag. men på lördag åker hon hem :( buhu.

ne men nu ska jag ta tag i mitt sjuka liv och göra nått vettigt, kanske baka en kaka och trycka i mig ännu mera fett, kanske gå en stillsamm höst promenad i skogen, kanske städa mitt rum, kanske plugga, kanske jag ska ta och kratta löv, nee mest troligt är att jag lägger mig i soffan slår på tv och dööör av uttråkning. nu var jag ärlig.

ha ett kul liv. lev lite åt mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback