glidardag

ooosh denna dan blev ju helgo.
vaknade vid 0615 satte på mtv rise and shine. oh min nya favorit grej. låg i sängen ett bra tag, sen insåg jag hur bråttom jag hade, in i duschen ute igen kl 0700 smink och skit på. sen var klockan 0720 mot bussen. frulle köpte jag i skolan. dum vana de där. hade matte blev lite stolt över mig själv när jag klurade ut en svår en. haha sen hade vi en kort natur lektion, sen insåg jag att mitt bollspel var inställt, syyynd
så då hade jagi praktiken slutat. bara ett litet skolkort & klassråd.
nu ska jag ta tag i mitt liv. ska jag göra läxor eller ska jag titta på en film? hum svårt val.
lutar mot film asså.

nya planer ida&lollo eftermiddag/kväll. film&match jäääla vad bra det blir asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback