godmorgon

är du riktigt vaken än ..
jag har vaknat två dagar irad av att inte kunna andas. uush. paniken sprider sig, samtidigt som kroppen är helt förlamad. orka lämna sängen lixom. hann inte mer än att sticka ut näsan genom dörren så säger mamma, du vet att du ska städa idag va? eehm aa det visste jag. nooo. boring.
aa och om man väl har pallrat sig upp en gång är jag körd. nog att jag kan somna om. nej
så istället blev de tv. lilla sjöjungfrun. såsöt.

lite om helgen?
i fredags var vi först hos ida&kollade på idol. och tog massa fulkort, som inte var så fula som jag trott. haha
sen åkte vi in till stan, mot amor. det var himla trevligt, träffade min linnéa och rafhael där, satte oss med dom. osh så roliga dom ääär.
för övrigt gick jag in i ett bord och har numera en stor blåbula på vänter lår, mkt sexigt.
sen gick vi till centrum, ingen ville gå in, -utan jag?- tss så det blev en utekväll. haha men vi träffade massa roliga ändå.
sen begav vi oss hem. idahoe&ja

lördag.
började samma som idag, näsan-orka gå upp-inte somna om- aah sen tittade jag på film hela morgonen. sen vid tre var det match dags. wohoo. jag&ida gick och kollade när a.laget spelade.
roligaste var lätt,
back i kenty - GÅ BORT FRÅN MIG
adam- men jag sitter ju fast.
hahaa jag och ida skrattade så vi grät.
sen efter denna mkt roliga match-hrm- så gick jag hem, åt en lagom god middag.
sen bar det av mot dagens grej. bowliiiiiing
jag&emma i team mot team linnéa,rafhael&jensen
och gissa vem som vann ?

sen åkte vi och hämtade upp ida,ellen&emmac och körde vidare till vip och köpte godsaker.
hem till ida kollade på singalong. haha

sen var jag död.
men idag är en ny dag , med nya utmaningar. och jag är pigg. haha livet är väl underbart ibland. svar ja.

byebyyyyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback