godnatt

idag har varit en finhöst dag, då beslutade jag mig för att kratta löv, och att kratta löv är en höstgrej och om det är höst ska man ha höstkläder på sig. så jag tog på mig mjukisbyxor, stickad tröja, tjocka vinterskor,halsduk & min lilla lila basker. tog även på mig ett par väldigt för stora trädgårdsvantar och började att kratta.  det gick helfint, men det var sjukt långtråkigt, efter halvtid då det var sidbyte, d.v.s andra sidan staketet, så kom min kära kusin linnéa ut och hjälpte till. vi hade himla kul, helt otroligt att vi kan ha kul vad vi än gör. det finns lixom livsglädje i allt. allt kan man göra roligt, så även lövkrattning.
och inte tala om hur mycket vi skrattade igår. fy fan vad ful jag var när vi gick lilla kvällspromenaden, heeelt otroligt, linnéa skrattade så hon grät och jag gjorde mig så ful jag kunde, vilket inte var så svårt då jag gick ut i tights, klänning,dubbla raggsockar,innetofflor, mammas extremt fula knallgröna jacka från typ 95 och en omatchande grön mössa. det gäller att bjuda på sig själv right?! tur att vi inte träffade nån säger jag bara, det kunde bliviit mkt pinsamt. haha.
vi kollade även på film under kvällen och svullade i oss massa massa fett. tacos,chips&dipp&godis.
vi var nog inte mätta, nene.

dessvärre åkte hon hem idag. saknar henne redan, min bitchkusin från sthlm. (L)

efter en tumultartad gårdag och dag så är jag nu väldans trött, var hur pigg som helst innan, men sen när jag la mig i soffan trillade ögonlocken ner. gick och la mig, kunde inte sova.
gick upp, trött.trött.trött.
nu ska jag ge de en ärlig chans. jag ska gå in för att somna. haha
godnatt min skatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback