imorgon

goddagens. idag vaknade jag kl 1027, och fick panik, jag trodde klockan var 1627. shit så här länge kan jag inte ha sovit. det hade jag ju inte heller haha.
men skönt var det att sova ut.
planer för dagen är att köra ellen, äta lunch med marcus,kolla på film & träna.
jag ska klara av alla mina mål.

projektarbetepanik igår. fy fan. men nu ser det ut som det kan bli riktigt himla bra. vi har bara endel att fixa ;) haha

top model denna säsong är lite utav en besvikelse ingen kul, ingen eva the diva. lätt den bästa säsongen.
nu ska jag gå och välja film, valet står mellan, catch me if you can, coyte ugly eller crossroads.. svårt.

byebyeee.


är det verkligen så att allt som händer har en mening?
eller är det bara slumpen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback