lååång lista =)

Senaste impulsköp: En chips påse i fredags innan utgång

Bästa fikat: stooor chokladboll och bästa sällskapet

Färg du hatar: Begie, bara namnet är helt fel.
Nåt som gör dej förbannad: Hrm. När självklara saker inte görs.
Så får du motion: Tränar så gott som varje dag
Om du var en blomma: En ordidee, blommar sällan, men när den väl blommar håller den i sig
Det dyraste du äger: mina foton på mig&maxi
Tidigaste barndomsminnet: När vi hämtade hem en viss liten vovsing
Första frågan du ställer till ny bekantskap: Hej, vad heter du? nåt i den stilen
Samlar på: erfarenheter
Underskattad grönsak: Broccoli, så mycket godare än man kan tro!
Överskattad grönsak: Lök, ew! Man kan leva utan det.
En bil är en: bil.
Pryl du inte kan vara utan: Tv
Ditt livs aha-upplevelse: Ehm kommer hela tiden
Lyx är: När man mår perfa och kommer på just ja, jag har en kladdkaka i ugnen

Tidningar du prenumererar på: Vecko Revyn
Du gör med 100 upphittade kronor: Blir mycket glad
Nån du saknar: Maxi, som alltid
När grät du senast: ehm det var ett tag sen, typ för nån månad sen eller nåt

När är du gammal: Den dagen då jag inte känner mig ung längre

Svart eller vitt? Vitt i guess
Mjukt eller hårt? Mjukt.
Homo eller hetero? Hetero.
Höger eller vänster? ehm skjuter med vänstern, skriver med högern
Stor eller liten? Liten.
Loket eller Oldsberg? ööh
Göteborg eller Stockholm? Stockholm.
Landet eller storstan? Beror på.
Kram eller puss? en varm kram
Vagn eller buss? Buss.
Hyrfilm eller bio? Bio, eller nja.
Gräs eller grus? Gräs!
Piggt eller opiggt? Pigg som en ärta
Pasta eller potatis? svårt asså
Is eller mjukglass? nej taaack
Natt eller dag? Dag
Felix eller Heinz? Heinz

Marsvin eller hamster? Hamster! nååh lille bobben
Biffig eller slank? Hrm biff, men inte fet
Blåögda eller brunögda? Blåa såklart
Popsnöre eller sportfåne? sportfåne
Naken eller pyjamas? pyjamas
Peter Stormare eller Peter Jihde? Jihde
Kaffe eller te? uuuh. inget
Champagne eller ramlösa?  mjölk

Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? Filmen.
Bakispizza eller bakischirre? Bakispizza
Förfest eller efterfest? Haha. vad ska man säga
Plastbestick eller plastbröst? Besticken
7-eleven eller Pressbyrån? Pressbyrån
Plugga eller jobba? helst inget. haha min latejävel
Yngre eller äldre? Äldre. men inte för gammal
Lång eller kort? hellre lång än kort
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Säkert, eller kanske.
Tycker du om ord? Abselut
Nämn namnet på en tennisspelare? Pimpim . wohoo
Finns det någon du ogillar starkt? Ja då
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Hrm. Jag är ganska konflikt rädd svar ja. eller nää det har nog ändrats lite.
Om någon trycker ner dig, vad gör du då? Ingen trycker ner mig.... haha
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Jag reder mig själv.
Är du svartsjuk? Hmm, tror det.
Vad gjorde du igår kväll? Igår kväll hrm. joo jag kollade på beck. kul liv
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? ska en få, ska alla få
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Hundöron. lätt
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Sommarsystrar
Tyckte du om att gå i skolan? Absolut
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? Still there. Jag gillar Idrott.
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? Fucking historia&natur
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? Haha, jaa, jag är liksom fortfarande där...
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? haha nej inte alls. vi ses varje dag
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? neej dom tog ju bort en annan röd dag som alltid är röd dag den 6 juni kan komma på en söndag hallåååå
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? Nåt tråkigt, typ med bilar
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"?  Eh jag skulle nog skrattat
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Lätt
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? Ödet, eller slumpen. haha
Vad är ditt favoritpålägg? Jag måste nog säga ägg.eller möjligtvis fetaost&tomat. beror på säsongen.
Vad är det första du tänker på när du vaknar? nooo jag vill sova mer.
Är du troende? kort och gott nej
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? Eh va?
Tycker du om stearinljus? Jaaa . myspys
Använder du hårbalsam? Balsam? aah
När blir man vuxen? När man erkänner det för sig själv. jag är ett barn
Vilken färg har din tandborste? Har flera olika. en gul/grå, en vit/orange och en blå/vit hos ellen ;)
Har du lök i köttbullarna? I mina egna har jag inte det.
Hav eller sjö? Hav !!
Har du någon skrivare? Ja, men hur vidare den funkar är en annan historia
Har du någon scanner? Nej
Vad har du för väckarklocka? Westlife låten. somebody needs you
Hur ofta klipper du tånaglarna? Oftaa
Har du betalat månadens räkningar? Heeh nee
Använder du hudlotion? ibland. borde använda de mer, men orkaaa
Har du åkt ambulans någon gång? Neeeeej
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Ew, hatar lakrits
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Chips ( & dipp)
Tycker du om Dr Pepper? noooooo waaay
Äpple eller Päron? Äppleee
Äter du fiskbullar? JAAA för skööön
Svettas du mycket? Om jag vill så svettas jag mkt
När klippte du dig senast? lääänge sen. ska klippa mig på torsdag
Vad kollade du senast hos doktorn? För ett år sen typ. kollade hjärtat
Har du fått riktig massage någon gång? Aaah men de är inte min grej asså
Tycker du om rökt kött? Jodå. slinker la ner
Vilken är din favorit på Mc Donalds? Kycklingbitar & bcb sås
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? Burger king, grillat är godast ;)
Platt eller vanlig dataskärm? Platt
Vad har du för mobiltelefon? Om jag visste vad den hette.....
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? HAHA neej. kan inte minnas att jag har gjort de
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? oreda. men de som inte syns finns inte, jag ständer alla lådor
Hur stor hårddisk har du? Perfekt storlek
Har du överkast på sängen? Nej , hade , men palla
Har du brutit något någon gång? Brutit en pinne
Vad är den värsta sjukdom du haft? De måste nog vara fucking kikhosta. hur de nu stavas
Har du blivit sövd någon gång? Neej
Lever din mormor? Aah
Har du varit med på TV? lokaltv, det är tv
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? sova ;)
Använder du tofflor? Ibland. men inte nu
Använder du morgonrock? Nej .
Är du en Besserwisser? Aah ibland asså
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Jaa då. bara det inte är gröna klumpar är jag lugn haha
Beskriv din humor: Typ skönast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback