så hände de

tjaa vad säger man, bättre sent än aldrig.
äntligen har man nätat i en serie match i år.
vi var nere för räkning 0-2 shit tänkte jag, detta går aldrig.
så kom flytet. 2 mål inom loppet av 2 minuter. så jääla bra är vi.
haha ironin är på topp. som alltid

wellwell denna veckan har blivit aningen för slapp. bara fyra träningar, men nu blir det nya tag.
imorgon. morgonpromenad,cykel till skolan, bräda på fs & fussball på kvällen.
yeah jag ska bygga muskler. som aldrig förr
denna gången ska jag inte skapa några mål eller annan skit. jag ballar ändå ut ändå.
jag ska bara göra det jag tycker är kul, och jag tycker det är sjukt kul att träna.
men det är ju jag det.



godnatt / snäll lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback