så himla bra

aa slutade tidigt idag så jag cyklade hem och beslutade mig för att möblera om lite. tänkte detta ska jag skön klara av på egen hand. och sicken kvinna man är. oosh. kämpade massa och flyttade tunga skåp och sängen, skruvade ner tre hyllhållare helt själv. sen hittade jag massa kul saker på garderoben =) b.l.a ett kollage från ellen&emma som jag fick när jag fyllde 14 =) haha fy fan vad man såg ut. haha men men det var då. hittade även en gammal almenacka från nian. ååh jag fick sån nostalgikänsla när jag satt och läste den. sen hittade jag massa underbara kort, på mig&kompisar när vi var små och världens gulligaste på mig&maxi när vi var små =) plutten.
sen ringde linnéa och vips så åkte vi till ÖB jag köpte en ram, satte in de gulliga kortet på mig och maxi i.
köpte även smarties så himla gott är det. sen kom jag hem övervägde om jag skulle laga mat, men orka de lixom så jag sköt upp de. sen helt plötsligt var klockan 1820 shit träning om 10 minuter bara ätit en nektarin&macka idag slängde i mig en macka sprang till träningen i badtofflor. sån kul träning idag skojsam. vi lekte med motståndet när det var spel som gällde 20-10 blev det, nätade la 10 gånger haha sånt gillar jag =) 
kom hem utsvulten, lagade tacos, tog i lite väl mkt gjorde la tacos för 4 pers haha åt inte ens en fjärde del blev så himla mätt. sparade tills imorgon =) smart är man ju också. 
nu är jag mätt &nyduschad kan ju nästan inte bli bättre asså.

imorgon är min längsta dag 8-16 men bara tre lektioner, matte, natur&idrott. weeij man slipper ju labb i allafall.
byebyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback