sjuk..

.. och uttråkad som ett aaaas.
hur tråkigt är det inte då. jag åkte iväg och hyrde film & köpte choklad, hittade ingen film som lockade jätte mycket, så jag valde en psykologisk thriller. mitt smarta as. jag satt i soffan rädd som en jag vet inte vad. uhuu inte en jäkel på msn som jag kunde söka stöd hos. hjälp.
wellwell. tog mig i kragen och gick ut ur soffan. åkte till mormor&morfar och åt mat. och ja dom bjöd dit mig och ja dom visste att jag var sjuk. så dom får skylla sig själva om dom blir sjuka...

sen efter en god middag åkte jag hem. och sen dess har jag inte gjort ett smack. kul att vara sjuk. svar nej.
ikväll ska jag. hrm titta på en till film? kul liv man haaar.

byebyeee älskling. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback