söndag

ännu en helg att lägga bland handlingarna.
i fredags var det utgång som gällde. först tittade jag & ellen på match, eller aa vi var inte så intresserade av fotbollen, vi lyssnade på ellens goa mp3.  sen blev det bråttom. vi åkte och hämtade marcus. och på vägen hände en jobbig grej, ellen drämde igen bildörren men ngt var i kläm. vad skön är i kläm tänkte vi men gjorde inget åt saken, sen när ellen skulle kolla på sin mobil var hela displayen krachad. det blev en deppig stämning nära att utekvällen uteblev. men vi taggade om, tog oss i kragen och gick ut.
det var en trevlig ute kväll, träffade massa människor. en av doldisarna var ylva. weei  det var kul att träffa henne =) ellens mage spelade ett spel med ellen så hon var sugen på mat hela tiden. och när det äntligen såg ut som om hon skulle få ett bett av en kycklingbaguette så rycktes den ur munnen på henne. och hon fick inget. tss haha efter denna lilla incident åkte vi hem, jag&ellen gled med in i adams&nisses taxi. taxin stannade utanför ellens hus, där alla fick hoppa av jag&ellen gick in och la oss. adam&niss fick gå hem, haha i regnet....
sen vaknade vi tidigt på lördag morgon, vi låg och degade nån timma eller två. gick upp åt frulle, sen cyklade jag hem. väl hemma insåg jag att det var match på gång. damn inte taggad för fem öre. men men
gick över, bytte om, taggade till lite,gjorde den perfekta matchfrillan, sen fem minuter innan matchstart säger domarn, man får inte ha hårnålar. whaaat? jag var körd. matchen var förstörd.
vi vann med 3-1.
efter matchen gick jag hem bytte om och gick över och åt mat på haga. vi hade nämligen föreningsdag, våran bostadsförening fyllde 25 elle nåt. aja god mat var det iallafall, sen åkte jag,ellen&emms till mathi, där mös vi och skulle titta på en film, men jag& mathi insåg hur sugna vi var på chips. vi offrade början på filmen och åkte till konsum. kom hem och kollade på filmen, efter ca 15 minuter fick jag ett samtal av en ensam stjärna som ville ha sällskap, snäll som jag är så åker jag till honom. vi spelar en serie bowling haha och jag förlorar bara med 8 poäng, daaamn. haha jag slår dig nästa gång. efter nån timma ca åker jag hem igen och kör ellen&emma till ljungarum och en kräftskiva, går in säger hej . massa goa människor där inne. men jag var så sjukt trött så jag åkte hem och sov
idag söndag har jag varit hos maria en stund fikade och umgick som på gamla goatider. sen körde jag henne& sandra till jsödra matchen. sen åkte jag till linnéa&rafhael =) weei så kul att träffa dom. sen åkte jag hem och åt en underbar middag. min pappa kan vara den bästa kocken. och nu sitter jag här och vill helst av allt en en av dom jag vill ska vara inne på msn ska logga in, det finns fem alternativ.

kollade på skärgårdsdoktorn nyss. så himla underbart är det.  boxen ska inhandlas. men frågan är går den för OC trean, desperete tvåan och viva la bam 4,5 ? kanske. haha.

sen frågade min bror har du 25 kronor, visst sa jag.  okej sa han, då får du skrapa trixx på internet, typ samma som triss. jag ba okeeej. och gissa vem som vann 100 pix ? wohoo min bror blev sotis. haha nybörjartur.
nu ska jag mysa ner mig i min soffa och sätta på en film. byebyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback