dagens fall

hela dagen har varit rätt seg och kass. och bättre blev det defenitivt inte kl 1840
jag och ozzy hade lekt i 30 minuter kanske, och jag skulel precis lägga ner leken och gå och byta om till träningskläder.
ett sista ryck i leken tog jag och sprang upp för trappan, rusade in i mitt rum och gömde mig i sängen, ozzy hittade mig snabbare än kvick. sen när jag glatt skulle skutta ner från sängen, ligger det en plastmapp, med massa plastfickor i, det var med mitt enda ben på jorden jag landade på plasthögen, vilken inte var så stabil.
foten gled snabbt åt sidan och gissa vem som föll graciöst som ett kylskåp i fallet.
inte nog med att jag trillade, så med min andra fot, drog jag med mig en stol som stod bredvid sängen, och inte nog med det, på stolen stod, ett ljus- som gick sönder en burk nötter - men gud var lite bussig och lät locket sitta kvar, nötskal på golvet vore ju en bonus annars.
min lampa dundrade ner i golvet, men jag sparar det värsta till sist, på stolen stod även en kruka, full med små och stora stenar, samt jord visade det sig.........
yees jag lär hitta små sten på mitt golv lääänge till.

men man kan väl bara skratta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback