frukost på johans!

började dagen med att gå upp kl 0445. yes. du läste rätt, jag skulle nämligen köra min kära far + bror till axamo, varför, jo för dom skulle flyga till Italien idag. själv är man kvar i jönköping.....
sen när jag kom hem vid halv sex tiden, la jag mig och sov och sa till min mamma väck mig tidigast 10.
men så länge fick man inte sova. 0830 ringer ellen! frukost på johans. kl 9 vi ska åka typ nu.
aaaah men jag pallrar väl mig upp då.
och tur det, hur mysigt som helst med massa goa från klassen. lycka till vid graven ikväll ni som åker dit, akta er. haha.
efter frullen gick jag och elsi runt rocksjön. hur fint som helst. spången gjorde allt.
nu är det vila för om ca en timma börjar ju en annan att jobba. så det kan bli.

nog för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback