ironin är min bäste vän.

vad tragisk man är.
så har man spenderat aprils lönehelg, ensam, men en film, en kebabtallrik och en godispåse.
samtidigt som man har ångest för att man inte pluggar och ångest över att man går upp 2 kg av all chocklad.
hahaa. fan. imorgon vet jag en som kommer gå upp extra tidigt för att ta en extra lång morgon promenad med den lilla söta jack russelln.

försökte dämpa ångesten lite tog en riktigt jävla powerwalk, så där vid 22 tiden. hahaaa den gjorde inte direkt underverk så att säga, var mest rädd att det skulle komma någon och mörda mig + att jag mötte två fulla 89, då kände jag mig even more patetisk när jag gick där med mina mjukis, tofflor och toffs på huvet. partyparty!

och imorgon ska jag jobba också. sen ska jag tillbringa kvällen själv. heeeelt jävla ensam.
kanske min mest tragiska lönehelg, men va fan haha :D
en riktigt lollo helg så att säga jag tröttar aldrig på mig själv...

jag fortsätter att le   :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback