king of the bongo

fredags!
haha vilken sjuk jävla kväll. jag hade äckligt roligt. öl is the shit.
sen vare jag borta med vinden.

lördags!
vänsterflanken alias bakisflanken, jag&ida. hahaaa ehm jag trodde inte jag var så bakis, men efter första nicken insåg jag, okej aj. haha men vi vann mot NIK, med 2-0 hur bra va inte det då?

söndags!
bilen rullar mot lekeryd och stugen. fy fan var jag älskar det stället.
jag tog med mig ozzy och gick ner till bryggan, badade fötterna och satte mig sedan med ozzy i mitt knä och njöt av solen, då tänkte jag tillbaka på förra sommaren, då min högsta önskan var just, att sitta vid stensjön, lapa sol med en vovvsing i famnen. äntligen!  min dag har varit underbar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback