mycket nu!

4 maj - paddling med IDH B
5 maj - jobba, mitt längsta pass nånsin
6 maj - dummemosse med hundkursen, nörd jag vet, men fett kul
9 maj - NP matte C. döda mej.
11 maj - match visingsö - torpa! vi ska till visingsö och spela fotboll! hallå KUL!
12-13 maj - jobba, mindre kul. men ändå. värt en plats på min lista
14 maj - tandläkaren 0840 på min lediga måndag, jag har väl sagt att jag älskar tandis?
16 maj - lämna in sista religionen&svenskan. kommer sakna TBs uppgifter!
17-22 maj - ledig MEN
17-18 maj - jobba
19-20 maj - tälta?
20 maj- match! vi ska vinna!
21-22 maj- hard workwork!
23 maj - JAG FYLLER 19!!!
23 maj- vett och etikett kurs ED.. ingen kommentar.
23 maj - klippa&slinga mig!
24 maj - jobba! lalala jag älskar mitt jobb
25 maj - sån feting utgång. lön+födelsedag!!!!! party!
26 maj - avvaktar med att bestämma nåt den dagen..... haha
27 maj - mormor 73. älskade mormor :)
27 maj - jobbsijobb
28 maj - kolla på pesets bal del 1
29 maj - baldags för alla mina gullefjun i klassen :D
30 maj - baldags för mig och min älskling emma :D
1-2 juni(!) - Göteborg med alla sötnosar
3 juni - match på landet, vista. cruise ja visst
4 juni - mina gullon ida&maria har sin bal!
5-7 juni - fest&förberdelser!!
8 juni - STUDENTEN, dagen vi alla treor har väntat på i 12 år :D :D :D 

sen är det hårt jobb och mycket fest och sommar fram till den 23 juli, då bär det av till Napa! 

livet leker igen!


Kommentarer
Postat av: ellen

åhh>!!man har en del att se frame mot trots allt!

2007-04-29 @ 14:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback