såg du mig? såg du att det var jag?

idag-natt- vaknade jag kl 0134 av dunkande huvudvärk och andnöd.
panik! masade mig ur sängen och insåg snabbt, inget nässpray här inte. alltså var jag tvugen att gå ner och leta rätt på alvedon, nässpray och vatten. kom upp igen, och skulle svälja mina alvedon, men då inser jag. min hals är igensvullnad. yeeeees. fick trycka ner alvedonen, gjorde nått förbaskat ont. men huvudvärken var iofs värre.
sen somnade jag som en drogad gris.
vaknade igen vid 8, mamma ropar, NU GÅR JAG. ok lixom.
men jag kunde dessvärre inte somna om, jag svettades ihjäl där i min säng, solen stekte härligt tänkte jag och hoppade upp!
haha efter denna underbara natt har jag nu en underbar dag att se fram emot.
- morgonpromenad i knallgula shorts! done
- frulle ute, iofs i skuggan men ändå done
- städa mitt golv, jag har börjat tröttna på att få sand och grus under fötterna
- plugga, vad av allt det roliga ska jag börja med?
- jobba! om jag nu får. jävla förkylning
- sist, jag ska inte träna!

och efter allt detta har jag ytterligare en kalas grej att berätta! det blir Göteborg med tjejerna i klassen!
så det är bara att fortsätta le.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback