skållad

ja då var det ny vecka, och inte vilken vecka som helst, påsklovsvecka!
påskhelgen var lugn och trevligt, lite jobb, lite käk, massa promenader.
i måndags var det jag som gick på hundkurs med ozzy, fick skämmas lite när han fick damp anfall när jag skulle visa att han kan gå fint i koppel. well well, sånt som händer.
idag började jag dagen med att ta sovmorgon, kl 1100 stiger jag upp och blir med tvingad på promenad runt rocksjön med mamma! och ozzy såklart. wellwell dödens jobbigt.
hem duscha, sen hämtade jag upp maria! och vi lunchade. så himla trevligt! du är bäst.

sen ringde emmaeng, hon hade planer för oss, vi åkte och solade, och efter 20 minuter vadera i solariet så gick vi därifrån, lite lätt röda. och nu såhär kl elva så visade det sig att jag var inte bara lite lätt röd, jag är lite fett bränd.
sånt som händer. bodybutter på och det hela är myycket bättre.

nu ska jag nana! det är ju en dag imorgon med och inte vilken dag som helst. på schemat står
- simning
- frulle med ida
- träna med ida
- gå på stan med mamma
- vem vet, vi kanske får cruisa lite med.

say no more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback