sol sol underbara sol!

ja blir man annat än glad när man sitter här med laptoppen i solen och bara njuuuter. kan inte tro det!
ozzy är helvild, även han älskar detta underbara väder. det är helt enkelt så att solen är bäst!
dagen började med ett mindre smärtsamt tandläkarbesök, efter det åkte jag till ellen och vi gick morgonpromenix och åt gemensam frulle :D efter denna hel mysiga morgon så åkte jag till pappas jobb och åt lunch! pizza smarrigt!
framtiden är oviss, men ev A6, men jag känner mig så scabbig!
ikväll blir det iallafall hockety och plugg för hela slanten!
ska bli helskönt! för imorgon kommer min hatdag igen. 8-16 i skolan 2.5 h bollspel, sen hem käka lite, 1830 ska jag vara på fotbollsplanen, redo och beredd för en festlig träning. hathathat.


nog om hat, jag älskar denna dagen, måndag den 2 april. oshosh.
gå ut och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback