allt jag behöver och lite till.

grillkvällen blev väldigt trevlig. hur mycket mat som helst. synd bara att jag mådde som jag gjorde. jag är inte mig lik. helt enkelt.
som sagt åt vi sjukt mycket mat.. eller inte jag personligen då men alla tillsammans. typ 3 kg kött 2 kg pommes 1 kg potatissallad, 1.5 liter dipp, 2 chipspåsar, sallad, 4 literglass, kola sås och choklad/banan sås. höll nästan på att glömma dom 10.5 liter läsk vi hade också. killar kan äta dom. sen spelade vi vattenpoker, jag mådde inte illa. haha kom aldrig riktigt igång där. och studsmattan var favoritstället att ligga och vila på.
så tack andreas,ellen,fidde,skinkan,hanzén hannes & joel för en himla fin kväll.




mysdag med mathilda igår. hon är så söt. kraften i hennes ögon igår. lycka.


nu ska jag snart sova. ska bara..
9 dagars jobb framför mig. jag vet ärligt talat inte vad jag ska säga. förutom FY FAN.


mycket kärlek/lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback