älskling, jag är hemma nu!

så en vecka i åre, gick som på räls... haha vi var i mitten av ingenstanns om man nu säger så. öde. men det var skönt när man vant sig vid ensamheten. DVD var min räddning. synd bara att jag glömde tryckarn... bridget på engelska med fransk text. det är bra skti de.

nepps nu är jag äntligen hemma.
ikväll blev man rådissad av alla! haha emma jobbar, ellen ska på släktkräftskiva, mathi var uppbokad och andreas är i vetlanda. välkommen hem lollois.  eller inte. så jag har en liten lista som ska klaras av innan dagens slut.
- städa rummet, då även dammsuga inte bara plocka upp all skit som ligger överallt.
- packa en jobbvsäska, en fotbollsväska och en nattväska.
- fixa med alla kläderna.
- titta på linas kvällsbok(filmen). som jag hyrde i min ensamhet. finns det något mer patetiskt än att hyra film helt själv? jag var nära att tröst köpa lite godis, men jag kände nejnej. nu är vi nyttiga här. och sagt och gjort. jag ska bli en träningsnarkoman igen. som jag var innan sommaren. nu jävlar. i brist på tid så ska jag bannemej cykla till jobbet. varje dag, förutom imorgon ;) haha för då ska jag spela match!

nej jag har en lista som kallar. och glöm inte bort att du är värdelös, värdelöööös. haha skojjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback