åre, via Stockholm

yes idag lämnar jag staden, åker norrut. jag vet inte om jag ser fram emot resan. visst skönt att komma iväg, men tanken att vara i en liten stuga en hel vecka med familjen och släkt är en hemsk tanke. men men vilan är välbehövd, om man nu säger så.
igår fikade jag med mina fantastiska vänner. lika underbart varje gång. sen var det match för hela slanten. i spöregn... vi vann med 3-2 och jag gjorde mål på frispark, så snyggt... eller inte haha. tack vare den blöta planen så studsade bollen upp framför målis och ställde henne helt. haha mål för mig.
sen vid elva åkte jag in till stan och hämtade upp min skatt, natt blev till morgon och det var dags för mr att jobba.
och nu sitter jag här och orkar verkligen inte packa och min mamma hispar om allt som måste göras. hello jag har semester. men det märks inte direkt. ne nu måste jag tillbaka till verkligheten, kan inte sitta här längre.
ha en fin vecka allesammans här hemma. jag saknar er redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback