ellenellenellen!

vilken gårdag. jobb 11-16 tungt tungt. min snygging kom och hälsade på, på jobbet, då blev jag glad.
åkte hem, ringde ellen. och vi var paret för kvällen. tanken var film,mys,fett. bilens däck rullade först och främst mot mc donalds, mitt tredje hem. vi beställde in tre glassar och tre hamburgarare. så gott. sen gick resan mot netto. hum ellens infall. sen ica maxi, sen VIP. där insåg vi att hyrfilm inte var planen för kvällen, vi går på BIO! sagt och gjort, disturbia eller nåt, sjuuukt läskig, men också gullig :D mysmysmys.
sen efter filmen ringer andreas, full och vill att vi ska komma, till habo. sagt och gjort, ellen&loui goes habo. fula som stryk. men men. och där var vi ett litet tag, alla var döpackade, skinkan&fidde kan ju vara de skönaste.
sen åkte vi hem till jönköping igen, tog svängen förbi max, fyllekäk för mr. körde hem ellen, sen till hva, där jag spenderade natten.. ironin var total när jag vaknade kl 0700 dagen därpå och skulle åka till jobbet. helvete säger jag bara.... haha vilken dag sen. hur go som helst. mitt jobb asså..

nu har jag köpt goooodia och hyrt en kass film, men bra som jag är hyrde jag två, alltså har jag en till att titta på! rutinerat eller vad?


dagens :

Jag har sökt länge
Utan att finna det jag söker

Jag har längtat
Utan att min längtan har stillats

Så plötsligt finns du i mitt liv
Du berör mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback