ett hjärta rikare..

bion igår var väl kul.. haha sällskapet var bättre än filmen... =)
efter bion körde vi hem hanzén, sen begav vi oss hem till mig och hade det mysigt, länge.. för länge. när man vaknade efter ca 4 timmars sömn var man inte katig.... de 6 timmarna på jobbet var som en evighet. jag trodde jag skulle avlida. och alla är så söta på jobbet. jag gillar verkligen dom =)

kom hem, vände åkte till stan inhandlade en kebab, och körde mot ellen. min favoritellen. en myskväll blev det. det var välbehövligt. så att säga.

jag tänkte att jag kunde behöva lite sömn inatt så jag åkte hem hyffsat tidigt. och tro fan inte man kommer på att jag ska åka och hämta marcus i natt. det är la faaaaan. så ingen sömn för mig inte. sån nattuggla.
och på tal om marcuuus. det var så länge sen jag såg honom. har faktiskt saknat min sega bror lite.. eller rätt mycket faktiskt. han är rätt bra egentligen.

NU längtar jag tills på måndag, då det är grillning på schemat.. =) kan bli trevligt..

helst skulle jag vilja gå och lägga mig nu, men aah brossan då. och sen råkade jag riva ner min rullgardin i morse. alltså kan jag inte få ett kolsvart rum att sova i i nattt. alltså kommer inte jag kunna sova. alltså är livet jobbigt just nu. och så ska jag sova ensam. känns tomt. och läskigt.

" att ligga med dina armar runt mig är något av det bästa jag vet "

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback