längtan?

nu har jag jobbat 4 dagar i rad. och är helt slut, och till saken hör den att jag har 5 dagar kvar innan jag får semester! ledig i 10 dagar. så himlahimla fint! jag&familjen + annelie&linnéa ska till åre. och det ska bli så skönt. rida, sola(?), bada, slappa, sova, äta, gå på spa aah bara gotta oss. jag längtar!! en hatlängtan dock. men denna gången kan jag iallafall plinga mina darlings här hemma!

igår såg jag&andreas gulligaste filmen, men när det var som mest känslosamt urartade det hela i vattenkrig, och låt mig säga, att om man är tjej och väger 25 kg mindre är man relativt körd. så ja jag var blöt hela håret,hela tröjjan hela ansiktet. damn.

ikväll... förfest stod på schemat, men det verkar inte bli så, så myskväll med ellen? chokladboll, film och hon. kan knappt bli bättre.


i just wanna hold you close, feel your heart so close to mine, and just stay here in this moment for the of time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback