mitt liv är en stor röra

nu är det lite mycket. allt händer samtidigt. och jag bor i en väska. och i min bil.
imorgon börjar mitt nya/tråkiga liv. jag är ledig. ellen och jag ska gå morgonpromenad, vilket inte är tråkigt, bara nyttigt och kul. sen ska jag vara hemma och mysa med min hund. kanske gå en långpromenad med honom. när mamma kommer hem med bilen är det jag som åker till sense och köper ett träningskort, ibland borde jag ju fan hinna med att träna eller? efter träningen ska jag sola. sen ska jag hem och duscha och fräsha upp mig.
men jag kan tänka mig att imorgon när jag vaknar upp kommer jag tänka, äsh orka åka till stan och träna och sola, jag kommer att förflytta mig ner till kylen ta fram nåt smaskigt och sen gå upp till min säng igen.
fan.

nu jävlar. ta dig i kragen.  ibland känner man sig relativt värdelös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback