2008

jag tänker ta idas lista. so off we go...

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
en fin svensk sommar med många fina sommarminnen

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
8 juni, 30 maj, 23 juli, 15 juli, och idag 31 december

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2007?
the way i are, alla som inte dansar, no one, umbrella, säkert massa mer ...

Största musikaliska upptäckten?
Plain White T's

Något du önskade dig och fick?
En underbar student och bal. Ett jobb


Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?

Jag har jobbat, haha på ett "riktigt" jobb, jag har tagit studenten, jag har varit på bal i långklänning och lite mer saker. som jag inte tänker skriva häääär

Dog någon i din närhet?
Nepps


Vilka länder besökte du?

cypern och åre :P


Blev du kär under 2007?

Ja verkligen =)

Vad gjorde du på din födelsedag?

Jag var i skolan, jag var hos tandl. jag var och kollade på bal, jag var på ed, jag åt lunch med min pappa, jag klippte mig, och så kom släkten på kvällen.


Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?

en finare sommar och mer ledig tid.


Hur höll du dig från att bli galen?
äsh kalla mig galen


Vem var den bästa nya personen du träffade?

Faktiskt inte så svårt, men ändå lite. Men Andy såklart. men också carro, amela, hanzén, hannes madsen aah alla goa jobbarkompisar. jag har lärt känns sjukt mkt nya människor =)


hejdå 2007. nu väntar 2008 på mig



ikväll fy fan. det ska bli kul kul kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback