5

jag har en helt underbar känsla inom mig, tror jag. det känns som en dold lycka. var stund med dig är för mig totalt underbar. har inte känt just såhär innan. det sjuka är hur en enda person kan få en att må så bra att bidra med så mycket glädje för själen. en som bara rusar in i livet och rör om i grytan rejält, och gör så livet börjar glöda igen. man hoppas ju givetvis att man kan bidra med samma känsla tillbaka. för känslan är somsagt underbar. och visst det har väl inte gått så lång tid tillsammans. . men jag kan bara säga att jag trivs :)
mycket känslosamt inlägg. haha men sånna ska väl komma ibland dom med. ironin återkommer imorgon. jag lovar.....


I just want you close
Where you can stay forever
You can be sure
That it will only get better

You and me together
Through the days and nights
I dont worry cause
Everythings gonna be alright
People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything's gonna be alright

Kommentarer
Postat av: e

ja lipar ju är borta.

2007-12-12 @ 17:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback